Een tandartsenpraktijk vroeg ons om haar agenda en klantenbestand te digitaliseren, om op die manier veel efficienter en sneller te kunnen werken, minder fouten te maken, etc.
In eerste instantie werd het klantenbeheer gemaakt en aangevuld, waarna het beheer van de dagelijkse agenda werd opgestart.
Na elke consultatie, vult de tandarts telkens de details van het bezoek in (inclusief panoramische scans, PDF-documenten, edm.) waardoor er een historiek van behandelingen ontstaat.
Nadien werd het systeem nog uittgebreid met export- en PDF-print-mogelijkheden, alsook overzichten en statistieken. Sinds kort vertrekken er ook geautomatiseerde emails naar klanten om hun afspraken op gepaste tijden te bevestigen.
Deze webapplicatie is bereikbaar voor de klant vanop eender welke browser en werd 'op maat' gemaakt met behulp van PHP (code) en MySQL (database) draaiende op een Linux hosting, met een backup naar een Amazon Web Services (AWS) S3 cloud-omgeving.
De vernieuwde publieke website tenslotte werd initieel gemaakt met Wix (CRM) en daarna omgezet naar een statische pagina.